Известие

Collapse
No announcement yet.

2.0 забива при връщане на газта.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 2.0 забива при връщане на газта.

    Здравейте,
    Доволен съм от колата засега, върви прилично, гори малко, обаче има едно нещо което леко ме дразни:

    Карам си примерно на 3-та или 4-та в града, наближава кръстовище, пускам газта и колата се сяпа рязко, все едно съм чукнал спирачките (а не съм).
    И на 5-та го има но се усеща по-слабо.
    А на 1-ва и 2-ра можеш направо да гризнеш волана ако си без колан

    Иначе има хубава инерция, ако не е на предавка.
    Като я вдигна на подемник всички колела се въртят свободно.

    От какво може да е?
    156 2.0TS

  • #2
    Ако това го прави само при отнемане на газта (не и при пълно отпускане на педала), е вероятно да се дължи на лошо работещ TPS заради което моторът влиза погрешно в принудителен празен ход.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Ако това го прави само при отнемане на газта (не и при пълно отпускане на педала), е вероятно да се дължи на лошо работещ TPS заради което моторът влиза погрешно в принудителен празен ход.
      Може да му е отрязан онзи пин 15, май се получава нещо такова, оборотите падат рязко. Не помня тук режеха ли или само на 1.8
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #4
        На двата ми бивши 2.0 ТСпарк-а с отрязан 15-ти пин не забиваше муцуната, не е от това, гаранция.
        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

        Comment


        • #5
          Ако отпуснеш педала на газта докрай изведнъж е нормално

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
            Ако отпуснеш педала на газта докрай изведнъж е нормално
            Не е нормално, не заблуждавай хората! Ти колко коли си карал с отрязан пин 15? Щото аз съм карал цели две, няма ядове, като отрежеш пина.
            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
              Не е нормално, не заблуждавай хората! Ти колко коли си карал с отрязан пин 15? Щото аз съм карал цели две, няма ядове, като отрежеш пина.
              Говорех по принцип, а не отговарях на поста за пин 15
              Ами аз не режа пина щото си ги оправях без да трябва да го режа. На 1-ва особено ако ускориш и пуснеш педала колата забива - получава се яка моторна спирачка, ако си на скорост

              Comment


              • #8
                А що сте ги рязали тея пинове?
                156 2.0TS

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                  А що сте ги рязали тея пинове?
                  Щот са им се клатели............оборотите.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    И моята като и откачих пин 15 преди години имаше същото клатене при отнемане на газта. Сега е закачен и колата не клати обороти, но това нещо пак го има, което ме навежда на мисълта, че проблема е в TPS-a. Как се проверяваше този TPS и какви му бяха болките. Имам спомен, че бях чел нещо, нооо...
                    www.t-auto.bg

                    Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
                      И моята като и откачих пин 15 преди години имаше същото клатене при отнемане на газта. Сега е закачен и колата не клати обороти, но това нещо пак го има, което ме навежда на мисълта, че проблема е в TPS-a. Как се проверяваше този TPS и какви му бяха болките. Имам спомен, че бях чел нещо, нооо...
                      Един от начините е, като чекнеш двата параметъра "relative throttle position" и "throttle valve position (absolute)" и пуснеш графика. Гледаш дали стойностите съответстват на положението на педала и да няма моменти в които те се променят рязко и несъответстващо на положението му.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Записва разни странни грешки, дето през ум няма да ти мине, че е виновен той
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #13
                          Мернах в английския форум, че може да се почисти ТПС-а с някакъв спрей и се оправяло...
                          Някой правил ли го е?
                          156 2.0TS

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                            Мернах в английския форум, че може да се почисти ТПС-а с някакъв спрей и се оправяло...
                            Някой правил ли го е?
                            При мен само почистване не даде резултат. Трябваше да юстирам леко плъзгачите за да се движат по неизносен участък. Ако е износен съпротивителния слой, никакво почистване не може да го възстанови.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              И ти ли си имал същия проблем като моя?
                              156 2.0TS

                              Comment

                              Working...
                              X